"Rolex: the men's watch women prefer"

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, : seksemarketing is kennelijk altijd goed voor een leuke discussie op Molblog.

Hier is een nieuwe variant: . Rolex, de firma die horlogemarketing een jaar of 40 geleden heeft uitgevonden, heeft sindsdien zo'n beetje alle trends in horlogeland links laten liggen.

De belangrijkste daarvan is de trend naar grotere horloges. Horloges zijn over de laatste 20 jaar zeker een centimeter in doorsnee gegroeid. Rolexen niet. Dat breekt Rolex nu kennelijk op.

Op zo'n moment kun je twee dingen doen: 1. je complete horlogelijn vernieuwen (ingrijpend); 2. aankondigen dat je mannenhorloges (althans die van 31mm, volgens de advertentie) eigenlijk vrouwenhorloges zijn (briljant).

Marketing is soms eigenlijk ontzettend simpel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie