Lewis PR eindigde het fiscale jaar op 31 juli met een omzet van 43 miljoen euro. Dit komt neer op een groei van 42 procent. Het grootste deel hiervan komt voor rekening van overnames. De autonome groei bedroeg 17 procent. Deze werd gedreven door nieuwe klanten in alle regio's, waaronder SAS UK en Ierland, Nikon, Spotify en Zumba Fitness. De digital marketingdivisie,LEWIS Pulse, groeide met meer dan 70 procent.
Azië-Pacific is de best presterende regio met 25 procent autonome groei, Europa groei 'autonoom' 12 procent. De meeste omzet van Lewis PR is afkomstig uit de VS, 43 procent.
Lewis heeft nu meer dan vijfhonderd medewerkers in 28 kantoren wereldwijd. Volgens Chris Lewis, president en ceo, zijn de resultaten het bewijs dat het model, waarin het bedrijf in bezit is van de werknemers, werkt. Bij Lewis zijn de aandelen in handen van 75 medewerkers, van wie er 5 afkomstig zijn uit Nederland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!