Nieuwe e-mailnieuwsbrief voor gevers goede doelen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lenthe Publishers heeft deze week de website en de gratis maandelijkse e-mailnieuwsbrief ‘Doelbewust’ gelanceerd. Deze bevatten nieuws, achtergronden en praktische informatie over schenken aan goede doelen en vrijwilligerswerk. Doelgroep zijn gevers aan goede doelen.

Uitgever Edwin Venema over ‘Doelbewust’: ‘Veel burgers hebben het gevoel dat zij belaagd worden door goede doelen: door de brievenbus, op straat en telefonisch. Er zijn echter veel vragen waar lang niet altijd een duidelijk antwoord op komt. Kan het niet een beetje minder? Wat gebeurt er precies met mijn geld? Hoe zit het ook alweer met die directiesalarissen?’
Volgens Venema hebben gevers behoefte aan heldere, objectieve informatie over de steunwaardigheid van goede doelen. Dat wil zeggen: geen media die alleen een goednieuwsshow brengen. ‘Doelbewust’ gaat over allerlei soort onderwerpen die te maken hebben met geven aan het goede doel, maar bevat ook voorbeelden van hoe gevers zelf een bijdrage kunnen leveren aan een betere samenleving.
De inkomsten komen van adverteerders die geïnteresseerd zijn in contact met gevers. De redactie van ‘Doelbewust’ wordt geleid door Marjan Smeitink.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie