Lidl, dat vijf keer op rij werd uitgeroepen tot beste supermarkt in groenten en fruit, gaat die uitverkiezing verder uitnutten in zijn propositie en komt met ‘het lekkerste boeket van Nederland’. Bureau Etcetera tekende in samenwerking met Red Urban voor het concept en de uitwerking.
De Duitse supermarktketen zegt consumenten via Facebook en YouTube te willen inspireren en uitdagen om meer uit groente en fruit te halen. De social cursus bestaat uit zes video’s waarin Sarah Dikker, winnares van het SBS6-programma ‘Hollands Beste Bloemstylist’, consumenten laat zien hoe zij zelf een groente- en fruitboeket kunnen maken. In elke aflevering wordt een boeket gemaakt aan de hand van een groentegerecht.
Lidl laten zien dat je zo’n boeket eenvoudig kunt gebruiken om een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Drie weken lang verschijnen er elke week twee nieuwe cursusvideo’s op de Facebook- en YouTube-pagina’s van Lidl. De eerste drie video's staan inmiddels online.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!