Lewis - zonder PR - introduceert vandaag een nieuwe naam, branding en website. Het internationale bedrijf met onder meer vestigingen in Eindhoven en Amsterdam is volgens eigen zeggen uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau; de nieuwe branding moet dat beter weerspiegelen. . Het logo is ontworpen door Piston.
Overname
In Nederland voegt Lewis een marketingdivisie toe aan het bestaande aanbod van PR, digital en content. Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten. Ze komt van Quintiq, waar ze haar ervaring in global marketing en sales heeft opgedaan. Het nieuwe logo en de huisstijl verbeelden het brede dienstenportfolio van Lewis, zo luidt de gedachte: klanten kunnen bij het bureau terecht voor volledige marketing- en communicatieondersteuning. De afgelopen jaren heeft Lewis geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau.
CEO Chris Lewis: ‘We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie. Dit is onze visie op de toekomst van communicatie; we combineren een wereldwijd bereik en ervaring met onze ondernemende geest en een onconventionele aanpak. We geloven dat grote merken hier behoefte aan hebben.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!