Veel mensen hebben geen idee hoeveel data hun mobiele internetgebruik beslaat. De gemiddelde Nederlander gebruikt 300 MB per maand, maar omdat niemand gemiddeld is, laat Ben consumenten met de Ben wijzer zelf uitrekenen welke databundel bij hen past. Ook staan er tien databespaartips in en kunnen klanten vervolgens het Benabonnement afsluiten dat bij hen past.
Kumpany werkt voor deze campagne samen met Johan Kramer en 100% Halal. Als geestelijk vader van Ben denkt Kramer nu weer mee over hoe Ben anno 2013 gezicht krijgt. Hij regisseerde de commercials en fotografeerde de campagnebeelden. Kumpany & Kramer zullen ook voor de volgende above the line campagnes samenwerken.
De campagne bestaat naast de actiepagina met de Ben wijzer uit twee tv-commercials, twee tag-on aanbiedingen met telefoon en salesbanners. De actiesite is vandaag live gegaan, de volledige campagne gaat maandag live. De commercials zijn drie weken op tv te zien.
Commercial 1:
Commercial 2:
Credits
Klant: Ben
Bureau: Kumpany
Account: Christel Veld
Strategie & concept: Ingrid Mesman, Yves Kummer
Art/copy: Ingrid Mesman, Robbie Verdoes, Nikki de la Rambelje, Kim Triesscheijn
Fotografie: Johan Kramer
Productie TVC: 100% Halal
Regie: Johan Kramer
Amsterdam crew
DOP: Daniel Bouquet
Sound: Lennert Hunfeld
Sound design & Music: Pieter Perquin aka Perquisite
Styling: Minke Lunter
Visagie: Evalotte Oosterop
Edit: Annelien van Wijnbergen
Grading: Joppo @ De Grot
Barcelona crew
Production Company: Western Productions
Executive Producer: Esther de Udaeta
Producer: Ernest Gual
DOP: Sergi Vilanova
1st AD: Lucas Cuevas
Styling: René Zamudio Mauri Cajal
Motion graphics: Paul Freeth
Online realisatie op Ben.nl: Thispageconnotbefound.com
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!