Dennis Karpes (links) en Paul Geraeds. (Fotograaf: Gerry Hurkmans)
SAN-voorzitter Paul Geraeds overhandigde het eerste boek aan Karpes op een bijeenkomst voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht.Het thema van het jaarboek van de Stichting Adverteerdersjury Nederland is dit jaar ‘Merken met een Missie’.
Het jaarboek bevat alle ingezonden campagnes uit het jaar 2012, interviews met adverteerders, reclamemakers en wetenschappers en twee dvd’s met alle RTV-commercials/casestory’s.
Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 19 maart begint. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de 269 ingezonden campagnes. Op 28 maart worden de nominaties bekend gemaakt op de SAN-website. De uitreiking van de SAN Accenten 2012 vindt plaats op donderdag 23 mei.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!