Het Grote Marketing Congres: Groeien in Marketing

Het programma voor het Grote Marketing Congres, op 2 december a.s in Amsterdam is bijna rond. Het Grote Marketing Congres vindt plaats onder redactie van Tijdschrift voor Marketing/MarketingOnline en biedt een stevige basis om in korte tijd veel kennis en ervaring op te doen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na eerdere plenaire =6950">presentatietoezeggingen van René Repko (Rituals), Erik van Engelen (Eneco), Koen Brakenhof (Mauritshuis), Roland van Kralingen (auteur van het zojuist verschenen ‘Frontrunners in marketing’) en Tom de Bruyne (Sue Amsterdam) heeft ook Janine Bos Directeur Marketing & Communicatie van Randstad deze week haar deelname bevestigd. In de loop van deze week wordt het programma gecomplementeerd met een marketingdirecteur die nationale marketingaandacht op zich vestigde.

Marketing-omnivoor
In het plenaire deel van het congres zullen ook Goos Eilander (Trendbox) en Joris van Zoelen (Synergie) als onderzoeksleiders een presentatie verzorgen. Eilander biedt een overzicht op de meest opmerkelijke uitkomsten van de Grote Marketing Enquête, Van Zoelen brengt exclusief de uitkomsten van de Inspirerende Merken-index, die dit jaar voor de eerste maal onder zowel consumenten als marketingmanagers is gehouden. Marketing-omnivoor en MarketingOnline-blogger Paul Blok treedt tijdens het congres op als gastheer en moderator.

Thema van =6944">Het Grote Marketingcongres 2014 is Groei. Groei in marketing is een breed begrip. Het is niet alleen groei in omzet, maar ook groei van de verantwoordelijkheden van de marketingmanager of uitbreiding van de marketingfunctie. Groei van het marketingteam. Groei en verandering van de markt en kansen daarin. Groei van de maatschappelijke relevantie of positie van merken en ondernemingen in breder verband. Persoonlijke groei. Groei van het aantal touch points met consumenten als gevolg van de verdere mediaversnippering. Groei van ambitie binnen organisaties (productportfolio, internationalisering, expansie). Groei in complexiteit van de marketingfunctie.

Rammelen
Het programma biedt een dag vol issues, cases en studies uit het dagelijks leven van de strategische marketeer. Over nieuwe markten, nieuwe plannen, nieuwe insights, nieuwe data en nieuwe uitdagingen. Een dag waarop we insights delen en vragen opwerpen. Een dag waarop we zagen aan de poten en rammelen aan de fundamenten en waarop we samen toenemen in grootte.

Naast de plenaire sprekers bieden de break out-sessies talloze mogelijkheden om kennis op te doen en te netwerken. Onder meer Daan Muntinga en Peeter Verlegh (Merkmanagement in de toekomst), René Bulthuis (Van data naar actie, best practices uit de markt) en Anne Marie Ketelaar (Neuromarketing, 1+1=3) verzorgen een verdiepingssessie. Abonnees van Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing én leden van SWOCC, PVKO, IAB, MEC en DDMA =6952">ontvangen 50 euro korting op de toegangsprijs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie