Hearst lanceert Women’s Health

Hearst haalt de internationale health glossy Women’s Health naar Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds de introductie verschijnt Women’s Health in eenentwintig landen met veertien miljoen lezeressen. Vanaf achttien april is het blad ook verkrijgbaar in Nederland. Met deze lancering zet Hearst Magazines Netherlands weer een stap in de uitbreiding van het high-end lifestyleportfolio.

Marscha Krouwel, uitgever vrouwenportfolio Hearst Magazines Netherlands, zegt hierover: ‘Wellness speelt een grote rol in het leven van de vrouw van nu. Women’s Health voorziet in deze behoefte en geeft de lezeres handvatten die ze nodig heeft voor onmiddellijke, positieve veranderingen in haar leven. Als eerste health glossy van Nederland neemt Women’s Health een unieke positie in in het huidige tijdschriftenaanbod.’

De advertentieverkoop voor Women’s Health is in handen van NL Media Advertising Group (NL MAG). NL MAG vertegenwoordigt alle titels van Hearst Magazines Netherlands.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie