Nummer 28: Museum Science World uit Vancouver. Net een tikkie anders dan je bent gewend, creatief en verrassend, spelend met bekende en minder bekende kanalen.
Nummer 27: BodyTech Gym. Heb je weer zo’n collectebusrammelaar op straat voor het zoveelste goede doel. Waar gaat het deze keer weer over, schouderophaal je, terwijl je doorloopt. Geen attentiewaarde, geen verhaal, geen onderscheid, geen warmte: niks. Behalve een sneue collectebus met een dito kijkend iemand. Gelukkig realiseren steeds organisaties dat je doneren ook kunt verlevendigen. Dat je een goed doel een gezicht kunt geven. Door ervan bijvoorbeeld een kunstwerk, interactief billboard of een spelletje te maken. Een beleving. Bedacht ook deze sportschool. Jij staat in een sportschool aan al die machines of apparaten te rukken of op die loopband te rennen om af te vallen. En met de calorieën die jij afstaat, voedt jij een kind dat wel een beetje extra gewicht kan gebruiken. Sympathieke actie. Goed voor een boost onder de leden van de sportschool ook. Kijk maar hier.
Nummer 26: Gang Gum. Inhaken. Met een actie waarmee je een onderdeel wordt van het gesprek van de dag. Dat deed dit Braziliaanse kauwgum merk heel slim door in te spelen op de eindexamens van middelbare scholen die scholieren kennelijk in Brazilië met een potlood doen. En knagen op het uiteinde van een potlood, nou ja, eerder op het smerige gummetje dat daar meestal op zit, doet iedereen op een stressvol moment. Dan kun je dat gummetje beter een lekker herkauwbaaar smaakje geven. Slimme actie. Recht in het sociale hart van de doelgroep. Zo'n succes ook dat Gang Gum van de potloden met kauwgumsmaak een product gaat maken.
Volg Tsjee.com voor de laatst updates.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!