Grote Marketing Enquête: staat de klant inmiddels bij iedereen centraal?

De marketeer kreeg in 2013 weer vaste grond onder de voeten. De bodem in budgetten leek bereikt, de gekte rond sociale media over zijn hoogtepunt heen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

En, fijn vertrouwd: het draaide uiteindelijk (weer) gewoon om de klant. Zo bleek uit de Grote Marketing Enquête 2013. Marketeers zagen veel kansen, vooral voor mobile marketing en big data. Maar zorgen waren er ook, over de professionaliteit en vakmanschap, en over hoe je de klant -die je voortaan dus centraal stelt - dan moet bereiken.

Ook dit jaar onderzoeken we weer hoe marketeers denken over hun vak. En ook dit jaar is de eerste vraag weer: wat zijn de komende jaren de grootste kansen en uitdagingen?

De resultaten vindt u terug in het decembernummer van Tijdschrift voor Marketing en vormen de basis voor het Grote Marketing Congres, dat op 2 december aanstaande wordt georganiseerd. Thema: Groei!

Gratis ticket of abonnement
aan de enquête kost iets van uw tijd, maar dan maakt u wel kans op een gratis toegangskaart voor het Grote Marketing Congres op 2 december a.s. We verloten namelijk vijf kaarten onder de respondenten. Daarnaast verloten we vijf jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.

U heeft tot 17 oktober om de . Dank u wel voor uw medewerking!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie