'Goodness-frisdrank' van Vrumona gaat lekker over de top met 'heilige' Arie Boomsma

Arie Boomsma is het nieuwe gezicht van frisdrankmerk Holy Soda van Vrumona.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lang hoefde Vrumona naar eigen zeggen niet te zoeken naar een nieuw gezicht voor de reclame van het &;verantwoorde frisdrankmerk&; Holy Soda. Vrumona zegt: &;Arie Boomsma is de personificatie van de 100% Goodness-claim van deze 100% natuurlijke frisdrank. Positieve dingen doen, dat is waar zowel Holy Soda als Arie Boomsma voor staat.&; De commercial - waarin Boomsma onder meer over water loopt - is gemaakt door reclamebureau Doom & Dickson (productiemaatschappij: 25FPS).

De nieuwe commercial (te zien vanaf 27 mei) is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Boomsma en Holy Soda. Vrumona zegt dat er plannen liggen om meer reclameactiviteiten met Boomsma te ondernemen.

Vrumona over Holy Soda
&;Holy Soda is de nieuwe generatie frisdrank die voor 100% uit natuurlijke ingrediënten bestaat. De basis is sprankelend Sourcy-mineraalwater, aangevuld met echt fruitsap en het zoet uit het plantje stevia. Holy Soda is niet alleen lekker en helemaal natuurlijk, het is ook nog eens laag in calorieën. Per 100 ml bevat het slechts 13-15 kcal en dat is 50-60% minder dan reguliere frisdranken. 100% Goodness, dus! Er zijn drie fruitige smaken: appel-framboos, peer-perzik en appel-cranberry. Holy Soda is te vinden in het frisdrankenschap van de supermarkt en onderweg.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie