Whiskyliefhebbers worden uitgedaagd hun kennis en smaakpapillen op de whisky los te laten. Kenners zullen wellicht achter de karakteristieken van de The Glenlivit-range komen maar zullen ook ontdekken dat in The Glenlivit Alpha een smaakpalet zit van distillaten die nooit eerder werden uitgebracht.
De zoektocht naar smaken en de inhoud wordt ondersteund door een online marketingcampagne waarbij het " Alpha-mysterie" stukje bij beetje wordt ontrafeld. Iedere week wordt er een zintuig geprikkeld in een serie van vier verschillende online uitdagingen. Deelnemers kunnen hun bevindingen en smaaknotities van The Glenlivet Alpha via Facebook of of de website te delen. Uiteindelijk wordt het "geheim" rondom The Glenlivet Alpha met alle bijbehorende smaaknotities aan het einde van de campagne door de "Master Distiller Alan Winchester" online onthuld op 6 juni.
The Glenlivet Alpha, in een gelimiteerde oplage van 3.350 flessen wereldwijd te verkrijgen.
Bureau: Havana Orange.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!