Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen of Stephan Fellinger wint alweer een prijs. Gisteren mocht de mediaman van 2006 op de nieuwjaarsborrel van het BVA , VEA en GVR (samen hebben ze onderdak in het CMC) een Coq d'Honneur in ontvangst nemen.
De prijs is bedoeld voor personen die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor het marketingcommunicatievak.
Stephan Fellinger is nieuwe media-apostel, directeur van uitgeverij Blogo Media en organiseert dit jaar alweer voor de 9e maal de Spin Awards. Van harte, Stephan!
Naast Fellinger mochten ook Harry Dekker (mediadirecteur bij Unilever) en Nelly Kalfs (directeur Stichting Kijkonderzoek) een Coq d'Honneur mee naar huis nemen.
Voormalig topman Walter van der Mee van Publicis Nederland ontving een Coq de Grand Honneur.
Hyves-oprichter Raymond Spanjar was winnaar van de Jonge Haan 2006. Hij kon echter vanwege een hersenschudding de prijs niet in ontvangst nemen. Dat duurt nu al meer dan een maand, dus vanaf deze plek van harte beterschap gewenst, Raymond!
De Jonge Haan is een publieksprijs. Andere genomineerden waren Carmen Straatsma (Elle Girl) en Lobke Hidding (Media Maatschap).
De bronzen hanen van 2005 gingen overigens naar Alfred Levi en Jacques Kuyf. Vormalig Adformatie-hoofdredacteur Michael van Os ontving toen de Coq de Grand Honneur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!