Het doel van de internationale campagne is om eind 2010 tien miljoen toeristen – een van Marokko’s belangrijkste inkomensbronnen – per jaar te trekken.
Het internationale communicatie- en pr-programma wordt vanuit Euro RSCG C&O in Parijs gecoördineerd. De Franse vestiging het Euro RSCG-netwerk verzorgt alle primaire communicatietrajecten en -planningen en onderhoudt alle contacten met de landen die bij de op Marokko gerichte pr-activiteiten zijn betrokken. Deze landen zijn: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Finland en Rusland.
De campagne is een combinatie van diverse pr- en lokale evenementen met een nadrukkelijke focus op de media, opinieleiders en verschillende (Europese) touroperators en reisorganisaties. In Nederland worden de dagelijkse contacten en pr-acties voor het Marokkaanse Verkeersbureau door Euro RSCG Bikker in Rotterdam verzorgd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!