Euro RSCG Worldwide gaat Marokko promoten

Euro RSCG Worldwide PR heeft de internationale pitch van het Marokkaanse Bureau voor Toerisme gewonnen. De aanbesteding was door het hoofdkantoor van l’Office National Marocain du Tourisme (l’OMNT) in Rabat uitgeschreven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het doel van de internationale campagne is om eind 2010 tien miljoen toeristen – een van Marokko’s belangrijkste inkomensbronnen – per jaar te trekken.

Het internationale communicatie- en pr-programma wordt vanuit Euro RSCG C&O in Parijs gecoördineerd. De Franse vestiging het Euro RSCG-netwerk verzorgt alle primaire communicatietrajecten en -planningen en onderhoudt alle contacten met de landen die bij de op Marokko gerichte pr-activiteiten zijn betrokken. Deze landen zijn: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Finland en Rusland.

De campagne is een combinatie van diverse pr- en lokale evenementen met een nadrukkelijke focus op de media, opinieleiders en verschillende (Europese) touroperators en reisorganisaties. In Nederland worden de dagelijkse contacten en pr-acties voor het Marokkaanse Verkeersbureau door Euro RSCG Bikker in Rotterdam verzorgd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie