Klant: Goedemiddag, spreek ik met Mario's Pizza?
Restaurant: Nee meneer, u spreekt met Google Pizza.
Klant: Ohw, sorry, verkeerde nummer gebeld.
Restaurant: Nee meneer, Google heeft Mario's Pizza gekocht.
Klant: Okay, apart, dus ik kan gewoon bestellen?
Restaurant: Zeker. Wilt het dezelfde pizza als de laatste keer?
Klant: Laatste keer? Weet u dat dan?
Restaurant: Volgens uw telefoon ID heeft u de laatste 12 keer pizza met kaas, chorizo en extra dikke korst besteld.
Klant: Heerlijk! Ja, die graag weer.
Restaurant: Mag ik een suggestie doen om ricotta, rucola en zongedroogde tomaten toe te voegen?
Klant: Nee, ik houd niet van groenten.
Restaurant: Maar uw cholesterol is erg hoog.
Klant: Hoe weet u dat?
Restaurant: Door uw opt-in voor onze dagelijkse 'daily specials' e-mail. We hebben de resultaten van uw cholesterol testen van de afgelopen 7 jaar.
Klant: Oké, maar ik wil geen extra's op mijn pizza. Ik gebruik vitaminepillen.
Restaurant: U neemt uw vitaminen erg onregelmatig. De laatste bestelling is van 4 maanden geleden en was een verpakking van slechts 30 pillen besteld bij de Vitaminestore.
Klant: Ik heb de nieuwe pillen bij iemand anders gekocht.
Restaurant: Dat zien we niet op uw creditcard.
Klant: Ik heb dat contant betaald.
Restaurant: Maar u heeft ook geen grotere bedragen gepind de laatste maanden.
Klant: Ik had nog veel contant geld in huis.
Restaurant: Dat komt niet overeen met uw belastingaangifte. Of betreft het zwart geld?
Klant: Nu moet u echt stoppen!
Ik ga naar een eiland zonder internet, zonder telefoon zodat ik van jullie radar ben.
Restaurant: Dat begrijp ik meneer maar u moet uw paspoort dan eerst verlengen omdat het 5 weken geleden verlopen is....
Ernst-Jan Smids is oprichter en directeur van JUMP!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!