Na ruim zes en een half jaar samenwerken, nemen de oprichters van Mediaxplain (Chris Coen Hage en Gun Nieuwenhuis) en Edward Borsboom afscheid van elkaar. Borsboom zegt in een reactie aan Adformatie dat dat 'niet helemaal zijn beslissing' was, maar hij zegt tegelijkertijd met een goed gevoel terug te kijken op zijn tijd bij Mediaxplain. 'We zijn er zakelijk ook goed uitgekomen. Dat hele traject is al helemaal afgewikkeld.'
Borsboom, die zich typeert als 'mad man op het gebied van big data: 'In mijn rol als Research Director en partner kijk ik tevreden terug op een periode waarbij ik bij Mediaxplain* een bepalende rol heb kunnen spelen in het opzetten en implementeren van het research-based ontwikkelen, plannen en optimaliseren van mediacampagnes.' Volgens Borsboom levert deze ontwikkeling hem mogelijkheden op om 'binnen zijn expertise van het verbeteren van communicatie-effect', een volgende uitdaging aan te gaan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!