De nieuwe selfiecampagne van de NS

N=5 werd geinspireerd door de 3 Year Epic Selfie en baseerde de 'Uitgestudeerd'-campagne erop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Geïnspireerd op de &;3 Year Epic Selfie&; maakte Teun na z’n studie een indrukwekkende trip door Nederland langs 400 NS stations. &;Gevalletje gewoon omdat het kan&;, zo omschrijft N=5. &;Want als je uitgestudeerd bent stap je heel makkelijk over van je Studentenreisproduct naar een gratis Dal Voordeel abonnement waarmee je met 40% korting reist in de daluren.&;

De campagne:

Bureau: N=5

Klant: Michiel Poortman, Ernestine Bax, Sophie van Elsen

Productie: Eyeforce

Account: Vanessa Smit, Eva Krook

Art: Daniel te Lindert

Copy: Thijs Bontje

Muziek: David Litvinsky - Let’s Stay Together

De inspiratie:


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie