Titel van de commercial is: Klaverblad Energy. Dit keer krijgt Klaverblad Verzekeringen het advies om in de energiemarkt te stappen. De verzekeraar gaat niet op het advies in; Klaverblad Verzekeringen blijft enkel en alleen verzekeren, nu en in de toekomst. Dat is tegenwoordig uitzonderlijk. De themazin is dan ook: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.
Aan de introductie is een actie gekoppeld: op de Klaverblad website kan iedereen zijn mening over de commercial geven en daarmee kans maken op een oplader op zonne-energie.
Credits:
Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Productie RTV: Violet van der Straaten
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Judith Engels
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!