Coca-Cola Nederland introduceert Honest: biologische kruidenthee

Coca-Cola ziet in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes.

Coca-Cola Nederland lanceert een nieuw product; biologische kruidenthee onder de merknaam Honest. Nieuw is het drankje niet: Honest al bijna 20 jaar. Het werd in 1998 in de VS ontwikkeld door de vrienden Seth Goldman en Barry Nalebuff.

Whole Foods
De twee experimenteerden in de keuken met biologische thee, sap en suiker, en brachten het resultaat naar de grote natuursupermarkt Fresh Fields, tegenwoordig beter bekend als Whole Foods Market. Het merk ontwikkelde zich vervolgens naar eigen zeggen tot het grootste biologische, gebottelde theemerk van Amerika en is vandaag de dag in meer dan 100 duizend Amerikaanse winkels verkrijgbaar.

Recycle
Het Europese debuut was in Engeland vorig jaar, nu is het tijd voor Nederland. Het drankje zit in recyclebare flessen en is verkrijgbaar in drie smaken: Citroen & Honing, Sinaasappel & Mango en Granaatappel & Bosbessen.

De communicatiedirecteur bij Coca-Cola Nederland, Therese Noorlander, zegt over de lancering: ‘We investeren graag in merken waar we in geloven en zien in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes. Honest past daar bij.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie