Voor de jaarlijkse 3FM Awards heeft Achtung! samen met 3FM een nieuwe visueel thema bedacht. Dit jaar worden de 3FM Awards in de universele kleur van success gevierd en de artiesten letterlijk gebombamdeerd met gouden verf.
Het verantwoordelijke bureau: 'Een 3FM is geen kneuterig standbeeldje of goedkoop stukje plexiglas, het is een lading goud in je gezicht.'
De verf werd uiteindelijk ook onderdeel van de communicatie in al het ondersteunende materiaal met de kalligrafie van Niels Shoe Meulman.
Dit is de commercial:
Dit de making of:
Credits
Concept: Niklas Kristensen & Jasper Janssen
Art Director: Jort Schutte
Design: Dog & Pony en Studio Inherent
Typografie: Niels Shoe Meulman
Producers: Delia Lauret en Alexandra Psalti
Productie TVC: Bäst Films
Regisseur: Jeroen Houben
D.O.P.: Gregg Telussa
Post-productie: Schnittschneiders en De Lodge
Sound: Most
Verantwoordelijken bij klant: Wilbert Mutsaers, Stefanie van Keimpema en Bob Gorter
Special thanks to: Chef’Special, Jacqueline Govaert en Great Minds
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!