Zeeman start vandaag de campagne ‘goed ondergoed’ waarin geen professionele modellen, maar eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed.
Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, tv en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel? Zeeman: 'De reacties waren overweldigend. Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed gefotografeerd en gefilmd te worden. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan.'
Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Ondergoed in vele soorten en maten, voor mensen in alle soorten en maten. De textielketen: 'De campagne laat zien dat ondergoed van Zeeman goed zit, goed staat en van goede kwaliteit is.' De reclamecampagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.
Credits
Bureau: Persuade Brand Interaction
Account: Linda van der Velden
Strategie: Michiel Rijshouwer
Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch
Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter
Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!