YouTubers likken er op los bij Oreo Double Lick Race

De campagne is ter gelegenheid van het nieuwe product Oreo Double.

Bij de Lick Race moeten twee ‘likkers’ zo snel mogelijk de crèmelaag weglikken om zo onder een voorafgesproken uitdaging uit te komen. Voor deze campagne werkt Oreo samen met YouTube-sterren: acht uit Nederland en elf uit België. Zij doen de race en gaan daarna de bijbehorende uitdaging aan. Het bereik via de website en social media is al meer dan vier miljoen.  

‘Oreo Double is al een succes in verschillende Europese markten en de Oreo Lick Race is een concept dat zeer goed is ontvangen in de landen waar het is uitgerold’, zegt Mihaela-Cristina Maftei, Brand Manager van Oreo Western Europe. ‘De keuze van influencers is niet alleen gebaseerd op het aantal volgers en populariteit binnen de doelgroep, maar ook vanwege de match met het speelse karakter van Oreo.’ De campagne loopt nog tot en met 13 november. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie