Blendle heeft nu een cco, Willem-Jan Lems, de ervaren marketeer van Bol.com

Het betreft een nieuwe functie. Taken bij Bol.com zijn overgenomen door Sophia Kerkhof.

Willem-Jan Lems met links Sophia Kerkhof en rechts Maite Zubiaurre
LinkedIn Willem-Jan Lems

Willem-Jan Lems, de director marketing van Bol.com, is overgestapt naar Blendle. Hij vervult er de nieuwe functie van chief commercial officer.

‘Willem-Jan leidt de marketingorganisatie en is verantwoordelijk voor de verdere groei van Blendle Premium’, zegt Alexander Klöpping, oprichter van Blendle. ‘Zijn ervaring bij Bol.com en een aantal KPN-merken is natuurlijk superrelevant voor Blendle.’

Hi xs4all.nl

Willem-Jan Lems werkte ruim 10 jaar bij Bol.com. Hij zette er onder meer het in-house digitale marketingteam op, voerde het data-driven campagnemanagement in en ontwikkelde en implementeerde de 700 pickup-points met Albert Heijn in Nederland en België. Hij was sinds een halfjaar niet meer feitelijk werkzaam voor de webshop

Lems heeft een verleden in de telecom. Hij was werkzaam voor onder meer Hi, het KPN-merk, en voor Xs4all, waar hij directeur marketing en sales was.

Sophia Kerkhof neemt taken over

De taken van Lems functie bij Bol.com zijn overgenomen door Sophia Kerkhof, die de functie van Brand marketing director vervult. Zij valt hiermee direct onder Boukje Taphoorn, de cmo van bol.com.

Kerkhof werkt een kleine 3 jaar bij Bol.com, daarvoor was zij werkzaam voor Heineken en Vrumona waar ze merkverantwoordelijke was voor onder meer SiSi, Sourcy Vitaminwater en Pepsi.

Lems had verschillende aandachtsgebieden, waaronder digital. Dit is nu in handen van Maite Zubiaurre, director digital marketing bij Bol.com.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie