Wefilm heeft zich versterkt met Vincent Siegelaar, die overkomt van Hearst Netherlands. Siegelaar wordt als client director verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van Wefilms activiteiten voor adverteerders. Daarnaast richt hij zich op het verspreiden van content.
Wefilm noemt de komst van Siegelaar 'een volgende stap' in het ontwikkelen van hun activiteiten om merken te helpen meer effect te boeken.
Vincent Siegelaar was vanaf 1 januari 2019 tot maart dit jaar verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Hearst Netherlands. Hij was daarvoor zeven maanden in dienst bij GroupM, waar hij head of digital trading was. Daarvoor werkte hij onder meer bij Sanoma in diverse commerciële functies. Hij is ook bestuurslid bij Stichting Ideële Reclame (Sire).
Bereik en conversie
De nieuwe client director heeft volgens Ruben Cusell, partner bij Wefilm, expertise die voor de ontwikkeling van Wefilm belangrijk is. Siegelaar weet volgens Cusell 'als geen ander' hoe hij adverteerders kan helpen hun doelstellingen te behalen voor bereik en conversie: 'Daarnaast heeft hij bij Hearst, GroupM en Sanoma als geen ander de tactieken geleerd om content zichtbaar te krijgen en impact te maken.'
Wefilm heeft de afgelopen jaren zijn team uitgebreid met creatieve en strategische expertise, maar ook met media-regie voor distributie. Het maakt integrale campagnes en richt zich voor een groot deel op de maatschappelijk toegevoegde waarde van merken. Wefilm werd genomineerd voor Bureau van het Jaar 2020 door SAN.
Parkwandelingen met klanten
Vincent Siegelaar zegt veel energie te krijgen door de purpose-gerichte aanpak van Wefilm: 'Die energie kan ik goed gebruiken voor alle parkwandelingen rondom de thuiswerkplekken van klanten, want op hun kantoor afspreken is de komende tijd waarschijnlijk lastig.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!