Verfijnde campagne van Alfred voor WK-abonnement Telegraaf

Ook de Telegraaf ontkomt niet aan voetbal, Ipanema, carnaval, favela's en strandgeluiden. Maar de toon van de wervingscampagne is on-Telegraafs zacht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Traditioneel koppelt de Telegraaf een grootschalige abonnementenwervingsactie aan grote voetbaltoernooien. Die traditie wordt voortgezet. Reclamebureau Alfred maakte een lichtvoetige commercial met alles erin wat lekker is aan Brazilië en aan voetbal. Zelfs het &;6 weken voor maar 19,95 euro&; wordt lekker mellow aangeboden. 

Credits
Klant: De Telegraaf
Eindverantwoordelijk bij klant: Marc Albert, Twan Roovers
Product: Nieuws
Spotlengte: 35 sec
Bureau: Alfred
Strategie: Marcel van Wing
Account: Mieke den Elsen, Jochem Kleine
Creatie: Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
RTV: Maarten Fenenga
Productiemaatschappij: Caviar Content
Regisseur: Bram van Alphen
Producer: Monique van Beckhoven
Lighting camerman/D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Kim Hinrichs, Remy Lindenhovius
Online: Meip Wijn
Muziek: FC Walvisch

 

 

       

   

  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie