Unilever Cream Silk: Human Hair Quartet

Unilever en JWT laten zien hoe sterk haren zijn na het gebruik van Cream Silk-conditioner door dit haar te gebruiken in de strijkstokken van een vioolkwartet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Om de kracht van de Cream Silk Hair Fall Defense conditioner van Unilever te laten zien, bedachten JWT Singapore en JWT Manila het eerste 'Human Hair Quartet'. Vier violisten speelden een concert met strijkstokken met mensenhaar in plaats van paardenhaar. JWT wilde hiermee af van de veel gebruikte manier om haarproducten te promoten; een model dat met haar haar speelt, het borstelt of shots van het haar om het product aan de man te brengen. JWT wilde de belofte van 'sterk haar' op een manier brengen die nog niet eerder was gezien. Een bekend Filipijns vioolkwartet speelde met deze strijkstrokken in één van Manila's drukste winkelcentra. Ze speelden in totaal 240 minuten, zonder dat er ook maar een haar brak. Meer dan 600 mensen bekeken het concert en er werden 450 samples weggegeven.

Credits:
Executive Creative Director: Tay Guan Hin
Creative Director: Gayle Lim/Teng Runrun
Copywriter: Gayle Lim
Teng Runrun: Art Director
Account Manager: Missy Tolentino
Group Account Director: Mylene Rayala
Account Executive: Nikka Velilla
Producer: Missy Tolentino
Advertiser / Unilever Asia Pacific: Jopa Malantic/ Sze Tian Poh

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie