Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijftien talenten op de longlist San Next Merkbouwer

Samen met executive searchbureau Top of Minds zoekt een jury naar merkenbouwers van de toekomst.
San Next Merkenbouwer
San Next Merkenbouwer

De kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

related partner content for mobile comes here


De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:

  • Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
  • Rein Bojahr, Albert Heijn
  • Danique de Barse, Samsung
  • Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
  • Kasper Figee, Zeeman
  • Brett Gaasbeek, OHRA
  • Nikie Lammers, Iglo Nederland
  • Marieke Lazeroms, PLUS Retail
  • Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
  • Niek Schreurs, Storytel
  • Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
  • Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
  • Manon van Schie, Transavia
  • Niels van Veen, TUI
  • Els Versluis, Wessanen

Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden. De uiteindelijk overgebleven drie shortlist-kandidaten presenteren zich aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei. 

De jury

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert

Vijf juryleden:

Top of Minds                                   Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019     Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019                  Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend                           Baba Touré, Founder Hammerfest

SAN bestuur/KPN                           Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in