De kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:
- Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
- Rein Bojahr, Albert Heijn
- Danique de Barse, Samsung
- Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
- Kasper Figee, Zeeman
- Brett Gaasbeek, OHRA
- Nikie Lammers, Iglo Nederland
- Marieke Lazeroms, PLUS Retail
- Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
- Niek Schreurs, Storytel
- Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
- Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
- Manon van Schie, Transavia
- Niels van Veen, TUI
- Els Versluis, Wessanen
Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden. De uiteindelijk overgebleven drie shortlist-kandidaten presenteren zich aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei.
De jury
Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert
Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019 Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019 Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!