Theo van Vugt stopt als hoofdredacteur van AM, platform voor finance professionals en onderdeel van Vakmedianet. Voor deze uitgeverij was hij eerder hoofdredacteur van de titels Cobouw, CM en Executive Finance. Van 2010 tot 2012 was hij hoofdredacteur van Adformatie en Tijdschrift voor Marketing, destijds onderdeel van Wolters Kluwer.
Het is tijd voor wat anders, zegt Van Vugt op LinkedIn. 'Het gaat goed met AM, binnenkort is er weer een AMdag met 2.000 bezoekers en de digitale abonnees stromen toe. Maar ik wil iets nieuws. AM was erg leuk om te doen, laat daar geen misverstand over bestaan - en de verzekeringswereld is een boeiende werkomgeving.'
Het onbekende
Wat gaat hij nu doen? 'Ik heb gekozen voor het onbekende en dat geeft toch ook energie. De komende periode zal ik me oriënteren op volgende stappen. Wellicht als dagvoorzitter voor inhoudelijke sessies. En ik wil weer meer schrijven. Een baan als redactieleider bij een mooie titel lijkt me ook leuk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!