Op 25 januari 2011 worden voor de eerste keer de Mobile Media & Marketing Awards uitgereikt. De organisatie is in handen van Mobile Generation en Telegraaf Media Nederland.
Met het evenement willen de initiatiefnemers het mobiele kanaal op de kaart zetten. Zij signaleren dat ondanks het feit dat de populariteit van het kanaal groeit, er nog geen formeel evenement is waar ‘best practice’ wordt gepresenteerd en beoordeeld.
De genomineerden in zes categorieën zijn donderdag bekend gemaakt.
‘Beste mobiele website’
KLM
NS Reisplanner
TVGids.nl
‘Beste mobiele applicatie’
AH (Appie)
Hyves
Kieskeurig
Nike
Spotify
‘Beste tablet applicatie’
Autoweek
Nu
De Telegraaf HD
‘Beste mobiele campagne’
Audi
Centraal Beheer Achmea
KWF
‘Mobile Marketeer of the Year’
KLM
Nike
Rabobank
‘Publieksprijs’
Buienradar
Hyves
NS Reisplanner
De jury bestaat uit Joost Phoelich (IAB), Sander Kranenburg (PWC), Tijmen Bos (IAA) en voorzitter Frank Eijken (consultant). Inschrijven voor het bijwonen van de Mobile Media & Marketing Awards kan via de website www.mmma.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!