Anouk Zink werkt sinds 2020 bij TBWA in de rol van business director voor onder andere T-Mobile, Tele2 en Ben. Tegelijk met Zink is Thomas van der Helm gepromoveerd tot head of account. Beiden nemen taken over van Patritia Pahladsingh. Zij vertrekt per 1 februari naar Accenture Song om daar ceo te worden.
Zink begon haar carrière bij FHV/BBDO, dat zij na 11 jaar verliet om bij N=5 - uiteindelijk als managing director - aan de slag te gaan. Na 10 jaar stapte ze over naar WPP waar zij het Vodafone/Ziggo-account integraal runde voor de groep, van data tot strategie, van creatie tot media. Met klanten als Telfort en KPN won ze verschillende nationale en internationale prijzen.
'Anouk kan als geen ander elke business uitdaging en best-in-class creativiteit met elkaar verbinden', aldus Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko.
Naast Zink en Ledder bestaat de directie van TBWA\Neboko uit Darre van Dijk (chief creative officer), Natalie Gruis (chief strategy officer), Brian Swords (chief client officer) en Geoff Coyle (managing director international).
Thomas van der Helm is gepromoveerd tot head of account. Hij werkt sinds 2015 bij TBWA inclusief een korte uitstap naar DDB. Van der Helm is nauw betrokken geweest bij de pitches op Nederlandse Spoorwegen, T-Mobile en Philips.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!