Suzanne de Held maakt na ruim twee jaar als Agency Lead bij Ad Alliance de overstap naar Highsnobiety, een online uitgever gericht op jongeren. De Held gaat het brand partnerships-team van Highsnobiety in Amsterdam aansturen. Eén van haar taken wordt merken overtuigen om samen te gaan werken met het cultuurplatform.
De Held zegt ernaar uit te kijken om mee te helpen om Highsnobiety een bekendere naam te maken en de mogelijkheden van digital marketing te ontdekken. Stefanos Constantinou van Highsnobiety verwelkomt De Held bij het groeiende Amsterdamse team en is ervan overtuigd dat haar senior talent gesprekken en projecten gaat leiden.
Creatief bureau HS+
Highsnobiety heeft ook een eigen creatief bureau opgezet met de naam HS+. Dit bureau is opgericht om merken te helpen met 'denken, cureren en maken' om Gen Z te bereiken. HS+ werkt via print, online, evenementen en merksamenwerkingen.
Voordat ze bij Ad Alliance begon, werkte De Held onder meer voor BrandDeli, Viacom en 538Groep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!