Susan Duinhoven en Frank Botman spreken op MWG Mediacongres

Het thema is Digital,dus...

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Frank Botman (Dasym investments en TMG-aandeelhouder) en Susan Duinhoven (ceo Sanoma) zijn samen met Jimmy Wind (Greeniant), Joris Aperghis (WE Fashion) en Midas Dekkers (bioloog) aan het programma toegevoegd.
Eerder waren al Jim Stolze (dagvoorzitter), Harry Dekker (Unilever), Joris Merks-Benjaminsen (Google), Nathalie Peters (Mediabrands) en Victor Knaap (MediaMonks) bekend geworden.

Digital, dus...
Het thema is &;Digital, dus...&;. Digital first’ is tegenwoordig niet weg te denken uit mediaplannen. Maar de basis van communicatie blijft de vraag wanneer en waar een consument het meest ontvankelijk is voor een merkboodschap.
Tijdens het MWG Mediacongres dat op 11 februari in Amsterdam wordt gehouden, worden de vele aspecten van digital binnen het huidige en toekomstige medialandschap belicht.

Het MWG Mediacongres is op het Westergasterrein in Amsterdam. .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie