SuperHeroes Amsterdam heeft twee nieuwe creative-directors aangesteld. Mick Johan, die zijn baan als freelance artiest en kunstenaar opzegde, en Cris Dijkman, die binnen het bureau doorgroeit vanuit zijn functie als senior-artdirector.
Johan en Dijkman zijn bekenden van elkaar. Ze leerden elkaar in 2000 kennen bij het skateboarden in Amsterdam en worden nu creatief partners.
Johan: 'Door mij aan te stellen als creatief-directeur, laat SuperHeroes zien dat het beschikt over een gigantisch paar kloten. Dat is bijzonder prijzenswaardig en hierdoor voel ik me direct thuis. Dit avontuur induiken met mijn gappie en creatieve partner-in-crime Cris is een droom, en we zijn helemaal ready to cook up some magic samen.'
Uiteenlopende ervaringen
Dijkman heeft meer dan tien jaar ervaring in de design- en reclamewereld en werkte onder andere voor Nike SB, Jumbo en Converse.
Johan startte jaren terug als eerste hoofdredacteur van Vice Nederland en verliet dat bedrijf om met Matthijs Booij het kunstenaarsduo Miktor & Molf te starten. Het duo maakte opvallend werk voor onder meer Vodafone, De Jeugd van Tegenwoordig en Pricewise. Na het einde van het kunstenaarsduo is Johan doorgegaan als freelance artiest.
SuperHeroes heeft veertig medewerkers en kantoren in Amsterdam, New York en Singapore. Het bureau werkt onder meer voor Zalando, Netflix, Vans, Lenovo en Coca-Cola.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!