Maandag is Studentmind 'live' gegaan, een nieuw landelijk platform voor en door marketing- en communicatiestudenten. Doel is om andere studenten kennis bij te brengen en te inspireren, zodat het vak scherper zal worden gevolgd. Wesley Singh, vierdejaars communicatiestudent van HZ University of Applied Sciences, kwam met het idee.
Alle hogescholen vertegenwoordigd
Van elke hogeschool in Nederland wordt per opleiding een aantal studenten geselecteerd om blogger te worden. Uiteindelijk is het de bedoeling dat elke hogeschool met een marcom-opleiding een Studentmind-blogger aflevert. Elf studenten zijn tot nu toe geselecteerd na de eerste aanmeldprocedure. Het gaat om studenten van HZ University of Applied Sciences, Windesheim Zwolle, Hogeschool van Amsterdam, Haagse Hogeschool en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Meer diverse content
In de toekomst zou het een mogelijkheid kunnen zijn vacatures van bedrijven te delen met studenten. Daarnaast kunnen opleidingen zich op het platform profileren door bijvoorbeeld initiatieven online te plaatsen. Ook content in de vorm van webinars en whitepapers behoren tot de mogelijkheden.
Geïnteresseerde studenten kunnen zich hier aanmelden om Studentmind-blogger te worden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!