Stefanie van Rootselaar head of marketing & communication Brand New Day

De afgelopen 2,5 jaar was ze directeur van Fight cancer.

Stefanie van Rootselaar (40) is begonnen als head of marketing & communication Brand New Day. Ze gaat het marketing- en communicatieteam leiden en is verantwoordelijk voor het neerzetten van de marketingstrategie om samen met haar team verdere groei te realiseren voor de online pensioenbank. 

De afgelopen 2,5 jaar was Van Rootselaar directeur van Fight cancer, een stichting die fondsen werft voor onderzoek naar kanker. Hier was zij eindverantwoordelijk voor strategie, finance en fondsenwerving. Daarvoor had ze diverse leidinggevende rollen bij onder andere Air France KLM, DPG Media en pr-bureau FutureFactor. 

Van Rootselaar wilde graag weer binnen het marketingcommunicatievak aan de slag. De financiële sector had haar eigenlijk nooit aangetrokken totdat ze in aanraking kwam met Brand New Day, 'Dat is een echte disruptor, doet dingen anders dan andere financials, heeft een andere tone-of-voice. De organisatie is klantgericht, transparant en durft duidelijke keuzes te maken. Ik denk dat ik goed gedij in zo’n omgeving en ik kijk ernaar uit om mij te verdiepen in een onderwerp dat voor velen onterecht niet top of mind is: pensioen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie