Sjoerd Bongertman vertrekt bij Gardeners, wordt creative-director bij Colourcake

Hij moet de creatieve fundering leggen met zijn ervaring met activatiemarketing en “doing the good thing”. 

Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman

Sjoerd Bongertman vertrekt bij Gardeners en gaat aan de slag bij markertingbureau Colourcake. Hij wordt ér creative-director. 

Bongertman werkte vijf jaar voor Gardeners, en was daarvoor werkzaam bij Kumpany en De Combinatie van Factoren. Hij zal zijn ervaring met activatiemarketing en doing the good thing inzetten voor 'de creatieve fundering van Colourcake'. 

Colourcake begon in 2012 als fashion- en lifestyle marketingbureau, maar is inmiddels gegroeid tot branding- en contentbureau voor opkomende en gevestigde merken, waaronder Patagonia, citizenM, Scotch & Soda, Tommy Hilfiger, Nike, The Avocado Show en Gorillas. 

Repositionering 

'Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de uitbreiding van het team, het waarborgen van onze kwaliteit en het repositioneren van Colourcake', zegt Lieke Bergman. creative-operations-director bij Colourcake. Volgens haar sluiten de expertise en ervaring van Bongertman hier goed op aan.

Bongertman roemt het gevoel voor stijl, oog voor wat er speelt in de samenleving 'en de drive om dit te vertalen naar branding en communicatie' bij Colourcake. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie