Shanice Engel wordt partner bij communicatiebureau Oona

De 31-jarige begon in 2015 bij het bureau, werd vier jaar later 'associate' en nu partner.

Shanice Engel

Communicatiebureau Oona heeft Shanice Engel (31) aangesteld partner. Ze werkt vanuit die functie nauw samen met Werner De Smet, ceo en medeoprichter, aan de internationale groeistrategie van de organisatie.

Engel startte in 2015 bij het bureau en groeide vier jaar later door tot associate partner. Na jarenlang gewerkt te hebben voor internationale merken als Nike, Pepsico en Levi’s®, verschoof haar focus naar business development. Zo was ze onder andere verantwoordelijk voor het winnen van pitches van Zalando, Gucci, Polestar en On Running.

Ook was Engel vanuit het bureau verantwoordelijk bij de ontwikkeling van de influencermarketingstrategie voor Samsung in de Benelux, waarbij het merk de kracht van influential communities een rol gaf in zijn strategie.

Alternatief 

Als zogenoemde ‘community-first agency’ wil Oona een alternatief zijn voor de klassieke bureaus, die zich 'te veel richten op het kopen van bereik', stelt Shanice Engel.

Oona heeft kantoren in Amsterdam en Antwerpen, een omzet van 13 miljoen euro en 50 medewerkers. Het werkt onder meer voor Polestar, Zalando, Levi’s®, Samsung, Airbnb, Gucci, Remy-Cointreau, Ikea, Kruidvat en Auping.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie