Rudolph Strickwold, directeur marketing en commercie van Hulphond Nederland, is door Logeion verkozen tot Communicatieman van 2018. Juryvoorzitter Noud Bex vat het juryrapport samen: ‘Strickwold heeft Hulphond Nederland stevig op de kaart gezet. In zijn sponsorproposities en -overeenkomsten is hij creatief en succesvol. Zijn persoonlijke communicatie is misschien wel zijn sterkste wapen.'
Jaloersmakend
De prijs voor het aanstormend talent onder de 30 jaar ging naar Isabel Boerdam (zie video hieronder), zij organiseerde afgelopen maart de Nationale Week Zonder Vlees. De jury: ‘Het oprichten van de stichting, het werven van partners én het bedenken en uitvoeren van een uitgekiend, creatief en innovatief communicatieprogramma: Isabel heeft het voor elkaar gekregen. Met jaloersmakend mooie resultaten.’
Logeion
De Verkiezing van de Communicatieman/vrouw en het CommunicatieTalent van het Jaar wordt jaarlijks georganiseerd door Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!