Pieters/Van der Heide: het eerste internetbureau voor advocaten

Bureau ontwikkelt een online audit voor conservatieve branche.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het nieuwe bureau  richt zich geheel op advocatenkantoren en komt met een speciaal ontwikkelde online audit voor deze doelgroep. Op 200 punten worden de website(s), blog(s) en social media doorgelicht. Advocatenkantoren kunnen daarna eenvoudig achterhalen waar verbeteringen moeten worden doorgevoerd. 

Advocaten lopen volgens het bureau achter wat betreft online strategie en marketing, maar stellen ook andere eisen aan online dienstverlening. Oprichter Rogier Pieters: ‘Cliënten stellen andere voorwaarden aan de dienstverlening. De advocaat en cliënt hebben een heel persoonlijke relatie. Het gaat op de website daarom niet alleen om het presenteren van het kantoor, maar ook de individuele advocaten. Een ander groot verschil is het beroepsgeheim. Slechts weinig andere dienstverleners hebben daar mee te maken. Ook kan er vertrouwelijke informatie worden verstuurd via de website en daarom is de veiligheid van groot belang.’

Rogier Pieters is van huis uit jurist en werkte bij Google. ‘Vanuit Google zag ik hoe verschillende sectoren volop profiteerden van de mogelijkheden van het internet. De advocatuur worstelt met de gevolgen van de crisis en onderschat de mogelijkheden die het internet biedt. Ik denk dat de tijd nu rijp is voor advocatenkantoren om deze kansen te pakken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie