Een naamgever zonder oprichter te zijn keert terug naar z'n oude bureau. En veel 'collectieve aannames' bij bureaus.
Quinten van Hoogdalem en Pluk de Kort aan de slag bij Today’s Milk
Na een korte try-out zijn copywriter Quinten van Hoogdalem en art-director Pluk de Kort gaan werken bij bij Today’s Milk.
Het creatieve duo, dat zich presenteert onder de artiestennaam Hoog & Kort, werkt sinds juni 2023 samen. Daarvoor deed Pluk de Kort ervaring op bij 180 Amsterdam, Eigen Fabrikaat (tegenwoordig DDB Retail), Cheil en als freelancer. Quinten van Hoogdalem werkte bij Roorda, Fitzroy en als zelfstandig copywriter.
Being There breidt uit met Caroline van Hoof, Bob Embregts Kyra Chilton
Being There heeft het team versterkt met drie nieuwe mensen. Caroline van Hoof kwam als strategy director over van Selmore. Daarvoor werkte ze onder meer voor Natwerk en Kokoro. Bob Embregts is op de creatieve vloer gestart als senior-artdirector motion. Ook Kyra Chilton werd aangetrokken als producer. Zij werkte eerder voor onder meer Marveltest en als zelfstandig producer en contentmaker.
Piet Hein Coebergh keert terug naar Coebergh Communicatie & PR
Piet Hein Coebergh keert terug bij Coebergh Communicatie & PR, als associate partner. Het bureau werd in 1997 opgericht door Gervaise Coebergh, zijn toenmalige echtgenote - hij sloot zelf in 2002 aan.
Piet Hein Coebergh werkte er tot 2018, even later maakte hij de overstap naar Lewin Associates, een adviesbureau opgezet door acht ervaren en bevriende adviseurs. Ook werkte Coebergh als onder meer lector bij de Hogeschool Leiden en later de Universiteit van Amsterdam.
Nu Lewin Associaties als bureau is gestopt was het tijd voor een terugkeer naar het bureau dat sinds vorig jaar wordt geleid door Kiki Hirschfeldt.
Alfred versterkt zich met Annika Timmer, Marleen Delisse en Francis van Teeffelen
Alfred heeft drie nieuwe mederwekers ‘op account’ aangenomen. Annika Timmer is gestart als account director. Zij werkte hiervoor meer dan 5 jaar bij Dept en neemt veel digitale ervaring mee. Ze focust zich bij Alfred op de trajecten bij Freddy, Alfreds label voor digital content & merkactivatie. Ook Marleen Delisse is gestart als account director, met name op het grote Lidl-account dat Alfred onlangs heeft gewonnen. Zij werkte hiervoor bij Roorda. Francis van Teeffelen is gestart als accountmanager. Hiervoor werkte ze bij Energize.
Vijf nieuwe regisseurs voor Eyeforce
Het productiebedrijf Eyeforce heeft vijf nieuwe regisseurs aan zich gebonden. Het bureau, dat onder meer films maakt voor merken als Adidas, Red Bull en Patagonia, versterkt daarmee zijn positie in de sportproducties. De nieuwe regisseurs zijn Ben Lalande, Remy Cats, Marco Espirito Santo en Del Reginato uit Lissabon, die samen La Push vormen, en Marcello Lima.
Esther Bax en Eef Baggermans beginnen Director’s Cut
Esther Bax en Eef Baggermans zijn Director’s Cut gestart, een managementbureau dat makers in film en fotografie verbindt met opdrachtgevers, die kunnen variëren van een productiehuis, reclamebureau tot een merk rechtstreeks.
Baggermans en Bax werkten hiervoor beiden bij This is Us; Baggermans als client-director en Bax als head of production. Zo werkten ze aan campagnes voor onder andere Mitsubishi, Bavaria, Jumbo, De Efteling en het Noord-Brabants Museum.