Sinds 1 april 2016 is het mediaproduct Exposurebox weer losgekoppeld van Outforce Media en gaat Performance4You zelfstandig verder met dit unieke product. Directeur en eigenaar van Exposurebox Guido Lambriks wil graag focus leggen op deze tijdelijke showrooms en de groei van de afgelopen jaren verder uitbouwen onder de nieuwe naam www.exposurebox.nl.
Lambriks: 'De afgelopen jaren is de vraag naar unieke en effectieve acties enorm gegroeid en heeft tijdelijke buitenreclame een steeds belangrijkere positie gekregen in de Out of Home-markt. Een belangrijke ontwikkeling in de markt van tijdelijke buitenreclame is het ontstaan van Pop-up stores in lege winkelpanden. Deze bevinden zich op vaste locaties en functioneren prima als tijdelijke winkel, maar als adverteerders willen communiceren op een unieke en relevante locatie, dan is de inzet van een tijdelijke showroom of Exposurebox een goed middel. De adverteerder wil steeds vaker in contact komen met de consument (interactie en engagement) en wil dat vaak op locaties waar de consument beweegt. Mensen hebben steeds minder tijd, maar het bewegingsgedrag van mensen buiten op straat is alleen maar toegenomen. Daarom willen wij de showroom naar de mensen toe brengen op locaties waar dat relevant is.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!