Na een intensieve samenwerking sinds begin dit jaar tussen opleiders LECTRIC en SRM, zal LECTRIC vanaf 1 juli samengaan met SRM onder de naam SRM. Voor beide partijen is dit een logische stap: zowel LECTRIC als SRM biedt opleidingen aan voor (online)marketing- en communicatieprofessionals die alles uit hun carrière willen halen.
LECTRIC is specialist op het gebied van korte, praktijkgerichte trainingen, met name in de online marketing en communicatie, terwijl SRM de specialist is op het gebied van de zwaardere door de branche erkende vakopleidingen voor marketing- en communicatieprofessionals. Inmiddels is online marketing zo geïntegreerd in alle disciplines van het vakgebied, dat we dezelfde doelgroepen willen aanspreken. Zo valt er synergie te behalen tussen de experts die zich inzetten voor SRM en LECTRIC en bieden we samen een nog completer en eigentijdser aanbod.
Wat verandert er?
Vanaf september biedt SRM alle opleidingen en trainingen van LECTRIC aan naast het bestaande aanbod van SRM. Het aanbod dat voorheen bij LECTRIC te volgen was, is te herkennen aan het ‘powered by LECTRIC’-logo. De nieuwe vakopleidingen en trainingen die door deze samenwerking tot stand zijn gekomen, zijn ook aan dit label te herkennen. Ook de LECTRIC-trainers, die gemiddeld met een 8,7 beoordeeld worden, komen de deelnemers weer tegen als ze een training of opleiding bij SRM volgen. Zij staan voortaan bij SRM voor de klas, naast de huidige SRM-docenten die natuurlijk aan SRM verbonden blijven.
Werken als één team
SRM-directeur Maarten Nijboer legt uit: “De synergie bij het samenwerken smaakte naar meer, daarom hebben we besloten om nu samen verder te gaan. We gaan echt werken als één team en dat gaan onze deelnemers direct merken. Op deze manier zijn wij de enige partij die opleidingen uit het gehele vakgebied aanbiedt. Als ik denk ‘ik kan niet wachten deze opleiding te volgen’, dan weet je dat je op de juiste weg zit.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!