Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Vanuit je strategische marketingkeuze je specifieke doelgroep bepalen. Een beetje marketeer weet hoe belangrijk dat is. Maar hoe pak je dat slim aan? In het webinar ‘Hoe schrijf je het beste marketingplan?’ bespreekt SRM topdocent en marketingstrateeg William van Vessem de 9 stappen om je doelgroep te bereiken.
Doorloop de 9 stappen
Het bepalen en bereiken van specifieke doelgroepen is geen kwestie van onderbuik gevoel, maar gebaseerd op een weloverwogen plan. Het beste, meest effectieve operationele marketingplan is het resultaat van het doorlopen van 9 stappen.
Integrale aansluiting
In deze Kennis Break van SRM neemt William je mee in hoe je een succesvol operationeel marketingplan schrijft. Stap voor stap, per doelgroep. Zodat je plan uiteindelijk integraal aansluit bij je eerder genomen strategische marketingkeuze.
William, die ruim 30 jaar praktijkervaring heeft als marketingstrateeg, weet elke van de 9 stappen inzichtelijk te maken aan de hand van sprekende voorbeelden. Bovendien geeft hij je volop tips die je meteen kunt toepassen.
Ben jij er bij? Meld je dan hier gratis aan.
Heb je vragen over de Kennis Break van SRM? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!