De Metaverse, een nieuwe digitale wereld. Maar wat is het precies voor een wereld? Waarom storten consumenten en grote merken zich hier nu massaal op? En wat gaat de Metaverse betekenen voor jou en jouw organisatie? In deze Kennis Break van SRM verkent Ferry Hoes de antwoorden op deze en andere vragen.
Tijdens dit live webinar, dat plaats zal vinden op 19 mei om 16.00, onderzoekt Ferry de marketingkansen die de Metaverse creëert. Ferry, topmarketeer medeoprichter van de Brand Humanizing Institute, neemt je mee op een spannende reis door deze nieuwe digitale wereld. Tegelijkertijd biedt hij ook praktische handvatten om die wereld zelf te onderzoeken en er volop in te experimenten.
En het mooie is: we staan nu nog aan de vooravond van de Metaverse. Geen beter moment dus om erin in te duiken, nog voordat het speelveld zich volledig heeft ontwikkeld en de markt erin is verzadigd.
Na deze Kennis Break van SRM heb je inzicht in de Metaverse en de verschillende manifestatievormen ervan. Bovendien begrijp je waarom grote merken hier speciale (marketing)teams voor hebben ingericht, en hoe ze dat doen. Verder beschik je over basale informatie om de Metaverse zelf te gaan onderzoeken. Zo kun je zelf ontdekken welke marketingkansen jou en jouw organisatie wachten.
Marketing in de Metaverse
Door: Ferry Hoes
Datum: 19 mei
Tijd: 16.00 − 17.00 uur
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!