Omnicom Media Group Netherlands breidt management uit

Olger Smit is head of strategy, Saskia Bossink managing director Digital.

Olger Smit wordt als head of strategy van OMG actief op alle labels (OMD, PHD, Annalect, Resolution, Accuen en Fuse). de belangrijkste accounts en new business. Ceo Roel van den Borne noemt hem &;een sparringpartner met disruptieve ideeën op alle punten van het klantcontact en een belangrijk gezicht naar buiten&;. 
In zijn nieuwe rol maakt Smit deel uit van het senior management van OMG.

Saskia Bossink neemt zijn huidige functie van managing director Digital OMG over. Ze was de afgelopen jaren bij bol.com verantwoordelijk voor CRM-strategieën en integratie tussen bol.com en Ahold. Eerder werkte ze in diverse marketing- en salesfuncties bij Unilever, Heinz en C1000. Van den Borne: &;Ik heb er alle vertrouwen in dat Saskia het leiderschap brengt om de digital marketplace in ons veranderlijke medialandschap met het team verder te ontwikkelen.

Ze treedt op 1 mei volledig in dienst.

In het managementteam zitten verder nog Patrick Molleman, managing director PHD en Richard Veenstra, cfo van OMG Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie