Uitgevoerd in onderscheidende kleuren moet dit voor de nodige impact zorgen op het schap bij de drogist en navigatie naar de juiste variant voor de consument: Vitamine D, C of Magnesium.
nu:amsterdam: ‘Uit onderzoek blijkt dat veel mensen naast een multivitamine voor de algehele gezondheid ook een andere vitamine of mineraal gebruikt voor één specifieke behoefte. ROTER combineert deze twee behoeftes en lanceert de unieke 2 in 1 tabletten, verkrijgbaar in drie varianten. Eén tablet staat altijd garant voor een complete multivitamine, met het verschil dat je nu kunt kiezen voor een hogere dosering vitamine C als ondersteuning van de weerstand, een hogere dosering vitamine D voor het behoud van sterke botten of juist voor Magnesium dat extra energie geeft bij vermoeidheid. Kortom: met de nieuwe ROTER 2 in 1 Multivitamine + ondersteun je je algehele gezondheid, maar pak je ook gericht één specifiek probleem aan.’
Klant: Imgroma/ROTER
Marketing: Cynthia van Lohuizen, Jeroen Weldam
Bureau: nu:amsterdam
Strategie en account: Pablo van Gastel
Creatie: Raul Rodrigues
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!