nu:amsterdam maakt design ROTER 2 in 1

nu:amsterdam creëerde het design voor de nieuwe propositie voedingssupplementenmerk ROTER 2 in 1; met behoud van ROTER karakteristieke graphics en logo, en ook een krachtige pijl als symbool voor communicatie van effectiviteit en de dubbele werking op een zilveren achtergrond.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uitgevoerd in onderscheidende kleuren moet dit voor de nodige impact zorgen op het schap bij de drogist en navigatie naar de juiste variant voor de consument: Vitamine D, C of Magnesium.

nu:amsterdam: ‘Uit onderzoek blijkt dat veel mensen naast een multivitamine voor de algehele gezondheid ook een andere vitamine of mineraal gebruikt voor één specifieke behoefte. ROTER combineert deze twee behoeftes en lanceert de unieke 2 in 1 tabletten, verkrijgbaar in drie varianten. Eén tablet staat altijd garant voor een complete multivitamine, met het verschil dat je nu kunt kiezen voor een hogere dosering vitamine C als ondersteuning van de weerstand, een hogere dosering vitamine D voor het behoud van sterke botten of juist voor Magnesium dat extra energie geeft bij vermoeidheid. Kortom: met de nieuwe ROTER 2 in 1 Multivitamine + ondersteun je je algehele gezondheid, maar pak je ook gericht één specifiek probleem aan.’

Klant: Imgroma/ROTER

Marketing: Cynthia van Lohuizen, Jeroen Weldam

Bureau: nu:amsterdam

Strategie en account: Pablo van Gastel

Creatie: Raul Rodrigues

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie