Nieuw verpakkingsdesign voor thee Simon Lévelt

Theezakje zoekt naar meer schap-impact

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Koffie en theespecialist Simon Lévelt heeft zijn assortiment theezakjes aangepast. Mountain tekende voor het design. De doosjes worden verkocht in de supermarkten, natuurvoedingswinkels en de Simon Lévelt winkels.

Compositie
Rik Keessen van Mountain: ‘Simon Lévelt is van oudsher dé specialist in losse thee. Het zorgt niet alleen zelf voor de inkoop van de beste theesoorten, maar stelt  ook zelf zijn theemelanges samen. Dit in eigen huis proeven en melangeren maakt de thee uniek en van hoge kwaliteit. Het assortiment met theezakjes mocht hier weer op een eigentijdse manier en met meer schap-impact bij aansluiten.’

Uit de toelichting op de gemaakte keuzen: ‘Het combineren van de mooiste kwaliteit thee met kruiden, specerijen en fruit is vertaald op de verpakking door de beginkapitalen van de productnaam te mengen in een gebalanceerde compositie. Resultaat is een kwalitatieve en opvallende verpakking in het schap die ook nog eens duidelijk navigeert. De smaakbalans is bovendien op de zijkant van de verpakking makkelijk af te lezen. Zo zie je snel wat voor unieke smaak je in handen hebt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie