Nieuwe bestuursleden Pim: Abena Anokyewah en Monique Brand Flu

Stefan Harzevoort en Louise Doorn namen onlangs afscheid van het bestuur.

Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra)

Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra) treden toe tot het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (Pim). De benoemingen zijn effectief per 5 juli. Tijdens het Pim-event 'Organiseer beweging' werden ze in het Afas Theater in hun nieuwe rol verwelkomd.

Stefan Harzevoort en Louise Doorn namen onlangs afscheid van het bestuur. Harzevoort werkte in zijn bestuursrol bij Pim aan de totstandkoming van het Marketing Manifest, meerdere Pim Trendrapporten en de nieuwe website. Doorn introduceerde het community-concept en hielp dit vormgeven binnen Pim.

Tevreden reizigers

Abena Anokyewah werkt als senior marketeer bij het openbaar vervoerbedrijf GVB in Amsterdam. In haar dagelijks werk houdt ze zich bezig met het aantrekken en behoud van tevreden reizigers in het OV. Hierbij past zij kennis toe over CRM, customer journeys, value propositon, online and product management.

Monique Brand Flu is ruim 25 jaar actief in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. In 2021 was zij jurylid voor de PIM Marketing Literatuur Prijs.

PIM-bestuur

Het voltallige PIM-bestuur bestaat per 5 juli 2022 uit:

  • Alexander van Dam, finance director bij AGU (penningmeester);
  • Ab Chakai, manager innovatie en strategische partnerships bij Movir;
  • Abena Anokyewah, senior marketeer bij GVB;
  • Martine de Vries, senior manager Markets, Energy & Natural Resources bij KPMG Nederland;
  • Monique Brand Flu, programmamanager bij Buma/Stemra;
  • Wankie Chan, marketing director EMEA medium business bij Dell Technologies;
  • Yvonne Nassar, head of marketing & communication bij Van Gogh Museum (voorzitter)

Over Platform Innovatie in Marketing (Pim)

‘Samen de rol van marketing innoveren voor betekenisvolle impact’. Dat is de missie van Platform Innovatie in Marketing (Pim), hét platform voor en door bevlogen marketeers. Wij dromen van een wereld waarin marketing en innovatie hand in hand gaan. Waarin alle marketeers vanuit een purpose werken en het verschil maken in organisaties. Want marketing reikt verder dan reclame. Draagt bij aan innovatie, groei en ontwikkeling. En aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken. Met onze events, award en inzichten draagt ons platform daaraan bij. En dat al 30 jaar lang.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie