De redactie selecteert onder andere (wetenschappelijk) onderzoek, relevante cijfers, how-to artikelen, checklists en actuele case studies. Zowel nationaal als internationaal.
De onderwerpen beslaan het gehele communicatiegebied: van interne communicatie tot contentmarketing, van merkenbeleid tot acccountability en huisstijl. Maar ook vaardigheden en persoonlijke effectiviteit passeren de revue.
De Communicatie Intelligence Database is onderdeel van het platform waartoe ook Communicatie behoort. Elsbeth Eilander, chef Intelligence, legt het verschil uit: ‘Waar communicatieonline.nl vooral nieuws en duiding geeft, biedt de database snel toegang tot concrete vakkennis en praktische handvatten, als input voor je dagelijks werk’.
De database wordt gebruikt door zowel beginnende als ervaren professionals, docenten en studenten. Daarnaast is speciaal voor marketingprofessionals de Marketing Intelligence variant ontwikkeld.
Vrijwel alle HBO-opleidingen in Nederland maken al gebruik van de databases.
Mark Termeer, directeur Adfo Groep: ‘Met deze lancering verstevigt Adfo Groep haar marktleiderspositie als grootste kennisplatform voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!